Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu di sep 19, 2017 21:52

[ 2 berichten ] 
 Hard nodig: digitaal overschrijven 
Auteur Bericht

Bericht Hard nodig: digitaal overschrijven
De huidige procedure voor overschrijvingen is mijns inziens hopeloos ouderwets, bureaucratisch en daarmee onnodig belastend voor alle betrokkenen. Lees: speler, ledenadministrateurs en niet te vergeten de KNVB zelf.
Het wordt hoog tijd dat dit proces gedigitaliseerd wordt. Mijn idee is dat dit relatief gemakkelijk moet kunnen met Sportlink. Voordelen voor de speler: geen gedoe meer met het verkrijgen van handtekeningen. Voor de clubs: geen stapels formulieren in te vullen en te ondertekenen, te versturen of weg te brengen. Voor de KNVB: veel efficiƫnter en controleerbaarder proces.
Voor de belangstellenden, ik heb het proces al verder in detail uitgewerkt en ook bij Sportlink onder de aandacht gebracht. Het gaat me nu alleen even om de reacties.

do sep 24, 2015 15:16
Deel op Facebook Deel op Twitter

Bericht Re: Hard nodig: digitaal overschrijven
Eergisteren 7 december 2015 is er een update geweest in Sportlink. Sinds deze update kun je alleen nog digitaal overschrijven, in sportlink is de overschrijvingskaart / ledenmutatiekaart niet meer aanwezig. Voor meer informatie heb ik alleen de volgende link ontvangen

http://www.knvb.nl/nieuws/amateurvoetbal/competitiezaken/15259/digitaal-overschrijven-amateurvoetbal-einde-formulier

Op deze website kan ik nog helemaal niets terugvinden over de nieuwe procedure, als je zoekt kom je alleen de oude regels tegen.
Graag zou ik meer duidelijkheid hebben over de nieuwe digitale overschrijving als ledenadministrateur maar ook voor de nieuwe leden een procedure hoe te handelen bij een overgang naar een andere club.

Een nieuw lid moet zich in de nieuwe situatie wenden tot de nieuwe vereniging, de nieuwe club moet de persoon via sportlink aanmelden als "bestaand" lid. Je hebt dan wel het KNVB nummer van de persoon nodig, die moet hij of zij dus wel meenemen bij de aanmelding!

De overschrijvingsperiode eindigt 15 juni van elk jaar, hoe werkt dat straks met sportlink, kun je dan tot 12 uur 's nachts via de computer nog overschrijvingen verrichten ?

Ik hoop dat er meer duidelijkheid komt.....
FVC
Yolanda Willemsma
ledenadministrateur

wo dec 09, 2015 20:36
 [ 2 berichten ]