Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu za sep 23, 2017 17:29

[ 4 berichten ] 
 te oud? 
Auteur Bericht

Bericht te oud?
het is alweer zo'n kleine 8 jaar geleden dat ik met veel enthousiasme als KNVB scheidrechter in district Utrecht (nu West1) op de velden liep... met succes de BOS en in het vevolg hiervan de SO2 opleiding gevolgd... groep 3/4... prive-omstandigheden, plezier weg, fluit weg... nu ben ik 44 jaar jong, redelijk fit al zeg ik het zelf... en het begint weer te kriebelen.... nou begrijp ik dat resultaten uit het verleden geen garantie zijn voor de toekomst blablabla maar nu mijn vraag na 'n korte introductie aan leden/collega's/ezers: als ik me nu als "herintreder' zou aanmelden bij het KNVB scheidrechterskorps ben ik dan te oud om na 'n x-periode van beoordelingen wedstrijden in de standaard klasse 3 en 4 of res. 1 en 2de te leiden?... met belangstelling kijk ik uit naar jullie reactie

wo jun 22, 2011 13:16
Deel op Facebook Deel op Twitter

Bericht Re: te oud?
Te oud?
Er is vorig seizoen een scheidsrechter van 54 jaar naar de Topklasse gepromoveerd..
Te oud? Nee dus!

do jun 23, 2011 11:49

leeftijd zegt weinig. als je bang bent dat de kwaliteit niet meer optimaal is voor het niveau wat je zou willen fluiten, kun je als test of oefening naar een vereniging in de buurt, waar ze een beetje op je gewenste niveau spelen, gaan met het verzoek of je voor hen een paar wedstrijden kunt fluiten om er weer in te komen. na de wedstrijd krijg je vanzelf de feed-back over je manier en kwaliteit van fluiten. Veel plezier!

vr jun 24, 2011 09:58

Ik denk dat je het beste contact op kunt nemen met het districtsbureau. Zij kunnen je wel vertellen hoe dit eventueel vorm gaat krijgen. Of je in een bepaalde groep mag starten, of hier testwedstrijden voor moet fluiten.

vr jun 24, 2011 16:10
 [ 4 berichten ]