Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do aug 24, 2017 07:45

[ 1 bericht ] 
 Scheidsrechter/speler zoekt club in Twente 
Auteur Bericht

Bericht Scheidsrechter/speler zoekt club in Twente
Hallo daar,

Mijn naam is Koen, ik ben 28 jaar en ik zoek een club in Twente (liefst omgeving Hengelo/Enschede/Almelo) om mijn hobby als scheidsrechter en voetballer weer uit te voeren. Heb vanaf de F'jes fanatiek op het laagste amateurniveau in het oosten gevoetbald totdat een gezellig team waar ik jaren speelde uit elkaar viel en daarna alle andere lagere seniorenteams zogenaamd vol zaten. Afgelopen seizoen dus voor het eerst mijn hobby niet kunnen uitoefenen.

Als scheidsrechter heb ik 8 jaar ervaring met het fluiten van jeugdelftallen en ook regelmatig seniorenwedstrijden gefloten.

Als speler kan ik overal op de rechterflank worden geposteerd.. en zolang ik minimaal één helft per wedstrijd kan voetballen ben ik tevreden. Ben dus op zoek naar een team in de 7e klasse reserve zondag of 6e klasse reserve zaterdag.

Ik zoek een vereniging waar ik beide kan combineren, dus op de zaterdag een wedstrijdje fluiten en op de zondag dan een leuk potje voetbal of andersom.

Per email ben ik te bereiken op koenterhaar88@hotmail.com

Groetjes,
Koen

vr jun 16, 2017 09:06
Deel op Facebook Deel op Twitter
 [ 1 bericht ]